Care dintre noi, un film de Chris Simion-Mercurian Cu: Maia Morgenstern, Crina Semciuc, Delia Grigoriu, Marius Manole, Alexandra Mercurian Unele manifestari artistice sunt mai mult decat atat. Sunt experiente ce trebuie traite, sunt stari prin care trebuie sa treci mai mult sau mai putin singur. Nu intotdeauna este indicat sa urmaresti un spectacol, un film sau sa privesti un tablou fiind insotit de cineva, caci atentia iti poate fi distrasa de simpla prezenta a acelui „altcineva”. Cred ca fiecare dintre noi a experimentat dorinta de a se afla singur in fata unei exprimari artistice, doar pentru a simti mai puternic mesajul pe care creatorul a vrut sa-l impartaseasca. Si atunci cand acest mesaj se hraneste din experienta personala si imediata atat a artistului, cat si a noastra, a privitorilor, este cu atat mai necesar sa nu intervina nicio „distractie” care sa ne miste de la drumul catre inima operei de arta. Un astfel de exemplu este si Care dintre noi, primul film artistic de mediu-metraj realizat de unul dintre cei mai interesanti si complecsi regizori de teatru contemporani romani, Chris Simion-Mercurian. Nu intotdeauna este indicat sa urmaresti un spectacol, un film sau sa privesti un tablou fiind insotit de cineva, caci atentia iti poate fi distrasa de simpla prezenta a acelui „altcineva”. Cred ca fiecare dintre noi a experimentat dorinta de a se afla singur in fata unei exprimari artistice, doar pentru a simti mai puternic mesajul pe care creatorul a vrut sa-l impartaseasca. Si atunci cand acest mesaj se hraneste din experienta personala si imediata atat a artistului, cat si a noastra, a privitorilor, este cu atat mai necesar sa nu intervina nicio „distractie” care sa ne miste de la drumul catre inima operei de arta. Un astfel de exemplu este si Care dintre noi, primul film artistic de mediu-metraj realizat de unul dintre cei mai interesanti si complecsi regizori de teatru contemporani romani, Chris Simion-Mercurian. Nu intotdeauna este indicat sa urmaresti un spectacol, un film sau sa privesti un tablou fiind insotit de cineva, caci atentia iti poate fi distrasa de simpla prezenta a acelui „altcineva”. Cred ca fiecare dintre noi a experimentat dorinta de a se afla singur in fata unei exprimari artistice, doar pentru a simti mai puternic mesajul pe care creatorul a vrut sa-l impartaseasca. Si atunci cand acest mesaj se hraneste din experienta personala si imediata atat a artistului, cat si a noastra, a privitorilor, este cu atat mai necesar sa nu intervina nicio „distractie” care sa ne miste de la drumul catre inima operei de arta. Un astfel de exemplu este si Care dintre noi, primul film artistic de mediu-metraj realizat de unul dintre cei mai interesanti si complecsi regizori de teatru contemporani romani, Chris Simion-Mercurian. Nu intotdeauna este indicat sa urmaresti un spectacol, un film sau sa privesti un tablou fiind insotit de cineva, caci atentia iti poate fi distrasa de simpla prezenta a acelui „altcineva”. Cred ca fiecare dintre noi a experimentat dorinta de a se afla singur in fata unei exprimari artistice, doar pentru a simti mai puternic mesajul pe care creatorul a vrut sa-l impartaseasca. Si atunci cand acest mesaj se hraneste din experienta personala si imediata atat a artistului, cat si a noastra, a privitorilor, este cu atat mai necesar sa nu intervina nicio „distractie” care sa ne miste de la drumul catre inima operei de arta. Un astfel de exemplu este si Care dintre noi, primul film artistic de mediu-metraj realizat de unul dintre cei mai interesanti si complecsi regizori de teatru contemporani romani, Chris Simion-Mercurian. Inchei pledoaria pentru Care dintre noi prin a va indemna sa urmariti anunturile legate de redifuzarea filmului online sau altfel, caci sunt sigur ca vizionarea lui va va oferi 50 de minute de bucurie sufleteasca, redandu-va increderea in propriile forte, dar si in puterea de ajutor pe care o au credinta si prezenta lui Dumnezeu in vietile noastre. Multumesc, Chris Simion-Mercurian, pentru aceasta raza de soare!
0 Comments
Leave a Reply. |
Tudor SicomasJurnalist teatral si critic de arta (si aici includ cam orice tine de acest domeniu, al frumosului, al esteticului: opera, balet, dans contemporan, pictura, muzee, manifestari artistice de tot soiul si de toate genurile). Am absolvit UNATC „I.L. Caragiale”, din Bucuresti, Facultatea de Teatru, Departamentul Teatrologie, Management cultural, Jurnalism teatral. Stiu, suna pompos. Si chiar si e, caci aici am invatat cam tot ce stiu acum – critica comparata, istoria teatrului romanesc, istoria teatrului universal si inca multe multe altele. Archives
July 2024
Categories |