Modernă și accesibilă, platforma face parte din procesul său strategic de transformare și dezvoltare la nivel internațional Filarmonica George Enescu (FGE) are de astăzi un nou website oficial, modern, prietenos cu utilizatorii și ilustrativ pentru noua sa poziționare strategică. Site-ul poate fi accesat la linkul www.filarmonicaenescu.ro către care, începând de astăzi, va direcționa și vechea adresă, pentru o perioadă de timp. „Noul nostru website este un instrument esențial în procesul de transformare strategică prin care trec Filarmonica George Enescu și Ateneul Român. Pe de o parte, este cartea de vizită digitală pentru noua noastră identitate de brand, iar pe de altă parte, permite accesul rapid al iubitorilor de muzică la oferta noastră artistică excepțională. În plus, website-ul este gândit de așa natură încât să fie primul pas într-un proces mai amplu de digitalizare, prin care vrem să devenim un model și o sursă de inspirație pentru instituțiile din România. Le mulțumim sponsorilor noștri principali, Garanti BBVA și Rompetrol, care au susținut acest proiect, precum și echipelor BRINEL l iQanto și OMA Vision, care au lucrat la dezvoltarea și implementarea sa, alături de Filarmonică”, a declarat Marin Cazacu, directorul Filarmonicii George Enescu. Platforma introduce utilizatorul în universul simbolic și emoțional care constituie identitatea de brand a FGE lansată în 2024, prezentând pentru prima oară public și noul său slogan: „Muzică și grație”. Sloganul sintetizează misiunea și promisiunea Filarmonicii George Enescu, aceea de a da viață muzicii de valoare universală printr-o interpretare care unește artiștii și spectatorii în trăirea unei stări de grație. Modernă și prietenoasă cu utilizatorul, platforma a fost gândită pentru a sprijini publicul iubitor de muzică să aibă acces rapid și intuitiv la informații despre evenimente, concerte, artiști și activități culturale. Website-ul a fost conceput pentru a răspunde nevoilor utilizatorilor, structurat astfel încât să simplifice experiența de navigare și de căutare a informațiilor:
Un apel către comunitate Noul website a fost realizat cu contribuție financiară integral privată, datorită sponsorilor Garanti BBVA și Rompetrol. Echipa care l-a realizat - BRINEL | iQanto - a fost aleasă pe baza ofertei depuse, în cadrul unui proces de selecție, prin care a demonstrat buna înțelegere a cerințelor specifice FGE. Lansarea acestui website reprezintă o invitație deschisă către comunitatea iubitorilor de muzică și de cultură, mediul de afaceri și publicul larg de a sprijini acest proiect de transformare a Filarmonicii George Enescu și a Ateneului Român pentru a-și împlini menirea de a fi inima culturală a Bucureștiului, care se simte și în țară și dincolo de granițele ei. Pentru mai multe informații și pentru a explora noua platformă digitală, vă invităm să vizitați website-ul oficial al Filarmonicii George Enescu la adresa: Filarmonica George Enescu . În primele săptămâni după lansare, este posibil ca utilizatorii să mai întâmpine unele dificultăți de funcționare. Acestea pot fi semnalate la adresa [email protected]. Feedbackul primit va contribui la îmbunătățirea experienței utilizatorilor. Abonarea la Newsletter Noul website oferă un serviciu de abonare la două tipuri de Newsletter:
Sponsori principali: Garanti BBVA, Rompetrol | Sponsori: JTI, ENEVO, Groupe SNEF | Susținători: Aqua Carpatica, Intercontinental
Parteneri media principali: RFI România; Radio România Muzical Parteneri media: stirileprotv.ro, Radio România Cultural, Observator Cultural, Actualitatea Muzicală, Deutsche Zeitung Romania Partener artistic: Fundația Art Production | Partener comunicare: OMA Vision
0 Comments
Leave a Reply. |
Archives
June 2024
Categories |